wtorek, 28 października 2014

Infoooo! :D



Witaaaam.
Znowu se zrobiłam urlop, a co mi tam.
Jednak wracam ze wzdwojoną mocą! XD
I mam też ważną dla was informację.
Mianowicie kończę z fabułą obecną.
W sensie rozpoczynam nową sagę.
Nie będzie miała nic wspólnego z obecną.
Zrobię to w taki sposób, że przeniesiemy się do odległej przyszłości...
W sensie, że już nikt nie zagraża Fiore... (tak pozornie XD)
I dodam tam siebie, a co mi tam! :D
I kolejna informacja:
Jest coś takiego jak np. Natsu x reader.
Reader - Czytelnik
Inaczej są to opowiadania pisane w drugiej osobie (ty).
Możemy się wcielić w dziewczynę naszego ulubionego bohatera, hyh.
Będę coś takiego pisać.
Także możecie zamawiać w zakładce oneshoty.
Oczywiście postacie z Fairy Tail.
Jeśli ktoś z Was oglądał/czytał Bleach'a zapraszam również tutaj.
Jest to KOLEJNY mój blog.
Wkrótce stworzę tam również kartę z oneshotami i będzie można je tam zamawiać.
Tym razem z postaciami z Bleach'a.
To chyba wszystko,
Pozdrawiam!
A i jeszcze jedno:
KOŃCZĘ Z PAIRINGIEM NALU!
OD TERAZ BĘDZIE PARING WERKOSS X NATSU! XDDDD

1 komentarz:

  1. JAKA BYŁA MOJA REAKCJA NA TE SŁOWA
    " KOŃCZĘ Z PAIRINGIEM NALU!
    OD TERAZ BĘDZIE PARING WERKOSS X NATSU! XDDDD "

    - YEEEEEE KURWAA!

    OdpowiedzUsuń