piątek, 25 lipca 2014

Ważne info!

Witajcie.
Przepraszam za mój brak aktywności, jednakże nie opierniczałam się. :D
Zaczęłam pisać kilka one shotów, a rozdział VIII jest już prawie, prawie.
Proszę was o wytrwałość i cierpliwość, gdyż naprawdę mam lenia. ;-; Pogoda taka super, a ja siedzę w domu.
Co do filmu z konwentu to też się jeszcze za niego nie wzięłam. xD Spokojnie... Kiedyś to zrobię...
Tymczasem również obejrzałam kilka anime...
- Kaichou wa Maid-sama!
- Soul Eater (dwa odcinki do końca)
- Pupa (tak. Z tym był koszmar, a nie rozrywka xd)
Zaczęłam oglądać również ''Boku wa tomodachi ga sukunai'' i ''One Piece''.
Mam do skończenia również Kill la Kill. ;-; Jestem na 13 odcinku i mi się to ciągnie... -.-
No nic! Nie wiem po co wam to napisałam, ale ok c:
Czekajcie na rozdział i one shoty! Ja ne!

2 komentarze:

  1. Kiedy nowy rozdział? :( Nie mogę się doczekać. :D Życzę weny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam w poście, że już prawie gotowy. Może będzie dziś, może jutro. Nie jestem w stanie stwierdzić.

      Usuń